حضور وردسان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایپاس(IPAS)

ایپاس 2016

ایپاس 2016

حضور وردسان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایپاس(IPAS)

 نمایشگاه ایپاس با حضور ۳۰۰ شرکت داخلی و ۵۶ شرکت خارجی با معرفی دستاوردها و تجهیزات ایمنی و حفاظتی، در تاریخ ۲۶ تا ۲۹ مهرماه ۱۳۹۵ در مصلای حضرت امام خمینی برگزار شد.

یکی از مهمترین بخش های نمایشگاه IPAS 2016، بخش مخابرات و کامپیوتر بود که شامل سیستم های مخابراتی، سیستم های فرستنده و گیرنده، سیستم های پردازشگر اطلاعات، سیستم های صوتی و تصویری، سیستم های بی سیم، تجهیزات رادار، فیبرهای نوری، تجهیزات ماهواره ای، سیستم های امنیتی کامپیوتر و اینترنت. سیستمهای نظارت تصویری و دوربینهای مداربسته و بخش نظارت و مدیریت بود.

وردسان در ایپاس 2016

وردسان نیز یکی از مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه ایپاس 2016 بود که  به معرفی تجهیزات  شبکه‌ در دو بخش پسیو با برند Schneider Digilink و اکتیو با برند IP-COM پرداخت. این شرکت با تامین کلیه تجهیزات مورد نیاز پروژه‌های شبکه در زمینه زیرساخت پسیو و تجهیزات اکتیو شبکه، اطمینان خاطر و سرویس مطمئنی را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است و با شعار «وردسان آرامش فردای مدیران»، بر این باور است که با ارائه خدمات و تجهیزات با کیفیت، اطمینان خاطر و سرویس‌دهی عالی، پشتوانه مدیران و مشتریان خود در زمینه اجرای بستر و زیرساخت‌های شبکه‌های کامپیوتری و مخابراتی است.

علاوه بر برند  IP-Comو Schneider Digilink این شرکت نمایندگی انحصاری  SUNET  تایوان و همچنین نمایندگی رسمی برندهای Netronics، Proxim، Exalt وMoxa  را در اختیار دارد.

ایپاس به روایت تصاویر…

ایپاس 2016

 

ایپاس 2016

 

وردسان در ایپاس 2016

 

وردسان در ایپاس 2016

اشنایدر دیجی لینک

وردسان در ایپاس 2016