وردسان در نمایشگاه الکامپ 2013

الکامپ 93

الکامپ 93

نمایشگاه الکامپ 2013

نمایشگاه بین المللی الکامپ 2013 در تاریخ 17-14 آذر ماه در تهران برگزار شد در این نمایشگاه شرکت ها ی داخلی و خارجی بسیاری حضور داشتند.

شرکت وردسان نیز در این نمایشگاه حضور چشمگیری داشت .در روز اول نمایشگاه با وجود بارش شدید ناگهانی برف و کاهش دمای هوا تعداد بازید کنندگان از نمایشگاه مطلوب بود . در روز دوم نمایشگاه که روز جمعه بود تعداد بازدید کنندگان بسیار فراوان بود بخصوص شهرستانی ها با حضور خود جهت اخذ نمایندگی استقبال خوبی کردند.

در طول 4 روز نمایندگان تهران و شهرستان های شرکت وردسان نیز از نمایشگاه و از غرفه وردسان دیدن کردند و دقایقی را نیز در خدمت این دوستان بودیم. امسال در نمایشگاه مدیریت بخش خاورمیانه شرکت اشنایدر فرانسه آقای ژان و همچنین مدیر فروش شرکت آقای هانی مهمان وردسان بودند و در نمایشگاه در غرفه وردسان حضور داشتند.

در جریان برگزاری نمایشگاه برای قدردانی و استمرار بیشتر همکاری با نمایندگان تهران و شهرستان و ملاقات این دوستان با نمایندگان خارجی شرکت اشنایدر در برج میلاد گرد هم آمدند. در این گرد همایی که به صرف شام در رستوران گردون برج میلاد برگزار شد علاوه بر نمایندگان رئیس و اعضای هیئت مدیره و کارشناسان فروش و بازرگانی نیز حضور داشتند.

الکامپ 93

الکامپ 93

الکامپ 93

الکامپ 93

الکامپ 93