وردسان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایپاس(IPAS 2017 )

ایپاس 2017

ایپاس 2017

حضور وردسان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایپاس(IPAS)

نمایشگاه ایپاس با حضور  شرکتهای داخلی و خارجی با معرفی دستاوردها و تجهیزات ایمنی و حفاظتی، در تاریخ 24 تا 27 مهرماه 1396 در مصلای حضرت امام خمینی برگزار شد.

یکی از مهمترین بخش های نمایشگاه IPAS 2016، بخش مخابرات و کامپیوتر بود که شامل سیستم های مخابراتی، سیستم های فرستنده و گیرنده، سیستم های پردازشگر اطلاعات، سیستم های صوتی و تصویری، سیستم های بی سیم، تجهیزات رادار، فیبرهای نوری، تجهیزات ماهواره ای، سیستم های امنیتی کامپیوتر و اینترنت. سیستمهای نظارت تصویری و دوربینهای مداربسته و بخش نظارت و مدیریت بود.

وردسان نیز یکی از مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه ایپاس 2017 بود که  به معرفی تجهیزات  شبکه‌ در دو بخش پسیو با برند Schneider Digilink و اکتیو با برند IP-COM پرداخت. این شرکت با تامین کلیه تجهیزات مورد نیاز پروژه‌های شبکه در زمینه زیرساخت پسیو و تجهیزات اکتیو شبکه، اطمینان خاطر و سرویس مطمئنی را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است و با شعار «وردسان آرامش فردای مدیران»، بر این باور است که با ارائه خدمات و تجهیزات با کیفیت، اطمینان خاطر و سرویس‌دهی عالی، پشتوانه مدیران و مشتریان خود در زمینه اجرای بستر و زیرساخت‌های شبکه‌های کامپیوتری و مخابراتی است.

در بخش تجهیرات اکتیو آی پی کام به معرفی تجهیزات اکتیو این برند در 3 بخش اکسس پوینت، اکسس کنترلر و سوئیچ های POE و NON POE پرداخته شد و در بخش پسیو هم تجهیزات اشنایدر الکتریک و سانت در دو رده مسی و فیبر در معرض تمایش قرار داده شد.

ایپاس به روایت تصاویر…