برگزاری سمینار معرفی تجهیزات شبکه IP-COM (آی پی کام) توسط شرکت وردسان

سمینار ipcom

شرکت وردسان در مراسمی که 22 اردیبهشت ماه 1395 در هتل اسپیناس تهران، با حضور مدیران کمپانی IP COM  برگزارشد به عنوان نماینده انحصاری تجهیزات اکتیو IP-COM (آی پی کام) در ایران معرفی شد.

 

سمینار آی پی کام

سمینار-آی-پی-کام

در ابتدا سعید میرسجادی مدیر عامل وردسان به معرفی این شرکت پرداخت و اعلام کرد که وردسان در حال حاضر به عنوان نماینده انحصاری اشنایدر دیجی لینک و سانت و نماینده رسمی نترونیکس، اگزالت، موگزا و وسترمو در حال فعالیت است و قصد دارد با ورود تجهیزات اکتیو IP-COM به بازار، کاستی های  موجود را کاهش دهد. آقای میرسجادی دلیل انتخاب IP-COM توسط وردسان را تولید کننده بودن این شرکت، مالکیت تکنولوژی، قیمت مناسب و کیفیت بالای این برند و همچنین چشم انداز بلند مدت آی پی کام می داند.

IP-COM  با بیش از 5 هزار پروژه موفق در چین و خاورمیانه، استانداردها و گارانتی معتبری را ارائه می دهد که در این راستا وردسان هم با 36 ماه گارانتی و 12 ماه ضمانت تعویض، محصولات IP-COM را گارانتی می کند.

در ادامه «تونی لیانگ وی» مدیر ارشد IP-COM به معرفی این شرکت پرداخت و ماموریت IP-COM را ساخت شبکه های کامپیوتری قابل اطمینان و هوشمند سازی تجهیزات اعلام کرد و هدف شرکت را گسترش پوشش اینترنت با کیفیت بالا اعلام کرد. در ادامه «جین ژو یو» مدیر خاورمیانه IP-COM از همکاری آی پی کام با شرکتهای معتبری مانند intel، Broadcom  سخن گفت و اعلام کرد که این شرکت با 600 نفر پرسنل  در کشور چین، در کشورهای ایران، آمریکا، آلمان، هلند، برزیل، روسیه، هند و اندونزی نیز نماینده دارد و با شرکتهای SAP، oracle، IBM مشغول  همکاری است.

در بخش معرفی محصول آقای وحید نجفی و «ویلیام ژنگ» به معرفی تجهیزات شبکه IP-COM پرداختند که شامل WLAN، سوئیچ شبکه، اکسس کنترلر و گیت وی است.

در این مراسم به قید قرعه به حاضرین جلسه هدایایی اهدا شد.

دانلود ویدئوی مراسم از لینک زیر:
http://www.aparat.com/v/c0tG2