اکسس پوینت AP355

اکسس پوینت AP355

اکسس پوینت AP355

ویژگی های کلیدی

  • دارای رادیو های دوتایی همزمان 4GHz 802.11n/g/bو 5GHz 802.11 ac/n/a
  • حاوی 1200 mbps نرخ داده ترکیب شده
  • از استاندارد 3at POE پشتیبانی می کند.
  • امنیت پیشرفته وای فای
  • بهینه سازی RF اتوماتیک
  • دارای ویژگی Airtime fairness

AP های سری چگالی بالا مانند (AP355 و AP365) در سطح سازمانی هستند، AP های با عملکرد عالی وای فای گیگابیت، که برای محیط هایی با چگالی بسیار بالا مناسب و قابل استفاده هستند. از طریق تکنولوژی وای فای 802.11ac و قوی کردن انتقال انرژی و حساسیت دریافت، می تواند حوزه پوشش، تراکم دسترسی و ثبات عملکرد را افزایش دهد.

توسط AC برند  IP-COM می تواند گسترش پیدا کند،از پورتال محدود احراز، هویت SMS و غیره پشتیبانی می کند. تحت مدیریت و کنترل AC های برند IP-COM، از عملکرد های پیشرفته مانند AC، تعادل بار، رومینگ یکپارچه، حالت های شناسایی یک پارچه و غیره را پشتیبانی می کند. یک انتخاب و گزینه ی مناسب برای شرکت های سازمانی متوسط، اطاق کنفرانس و کلاس های چند رسانه ای که WLAN در آنها قرار داده شده است.

ویژگی های کلیدی :

دارای رادیو های دوتایی همزمان  2.4GHz 802.11n/g/bو 5GHz 802.11 ac/n/a

حاوی 1200 mbps نرخ داده ترکیب شده

از استاندارد 802.3at POE پشتیبانی می کند.

مستقر با AC برند IP-COM، از پورتال اسیر (محدود)، احراز هویت WEchat، احراز هویت SMS و غیره را پشتیبانی می کند.

 

ویژگی ها:

1)طراحی صنعتی با فرم کوچیک :

با توجه به طراحی کوچک و سطح صاف و LED قابل کنترل می تواند در هتل ها و محیط شرکت ها می تواند قرار بگیرد.

2)هزینه کمتر برای پیاده سازی :

با پشتیبانی از استاندارد های POE، اکسس پوینت می تواند در انرژی های موجود (برق) با استاندارد 802.3at گنجانده شود و زیر بنای شبکه قرار بگیرد.

3) عملکرد بالا :

طراحی دوبانده این AP باعث می شود که در یک تراکم بالا و عملکرد بالا را فراهم کند تا new 802.11ac and legacy 802.11a/b/g/n client. وای فای 802.11ac همراه با اترنت گیگابیت، ارسال داده را سرعت می بخشد بدون هیچگونه تنگنا (مانع) مناسب است برای برنامه هایی با پهنای باند بالا مانند جاری شدن ویدیو ها و دانلود های p2p و بازی.

4)امنیت پیشرفته وای فای :

اکسس پوینت های برند IP-COM می توانند از جدیدترین مکانیزم های پنهان سازی و سندیت (تایید) مانند :

WEP،WPA-PSK،802.1X،WEB PORTAL،SOCIAL LOGIN

پشتیبانی می کند و این باعث می شود که ادکین بتواند راحت تر امنیت و دسترسی مهمان ها را مدیریت کند.

5) بهینه سازی RF اتوماتیک :

بهینه سازی پیشرفته RF با کانال های اتوماتیک، انتخاب سطح قدرت، تا تداخل ها کاهش پیدا کنند. AP می تواند کانال های گوناگون را که از آنها استفاده می شود را شناسایی می کند و به صورت اتوماتیک به کانال هایی که در دسترس هستند جابه جایی انجام دهد تا بتواند شرایط بهتری برای کاربر فراهم کند.

Airtime fairness  :

Airtime fairness یک تکنیک برنامه ریزی پیشرفته است که به هر کاربر، صرف نظر از نرخ داده نظری آن یک airtime مساوی می دهد. این باعث می شود که از افزایش یافتن سرعت دانلود مطمئن شویم و از دید کلی ظرفیت شبکه را افزایش می دهد.

حالت دوبل FIT/FAT

When the network start small، کاربر می تواند AP ها را تعیین کند و به حالتmode  FAT  بگذارد. هر چه تعداد کاربر ها بیشتر می شود و ابزار های بیشتری نصب می شوند، توصیه می شود که یک  AC از برند IP-COM اضافه شود که مدیریت شبکه و مدیریت مرکزی AP ها را  آسان تر می کند. می تواند به صورت تاثیر گذاری نیرو ها (نیروهای انسانی ) را و تعداد ها برای مدیریت و کنترل را با اتوماتیک کردن تامین ابزار ها، ارتقا دادن firmware و خط مشی اجرا کاهش دهد.